1kizimolacakk Merhaba kızlar 💗 Sezaryen günüm belliyken bebeğim kendi doğum gününü kendisi seçti ve yine sezaryen ile erken geldi 🥰 Epidural ile doğum yaptım bugün 5. Günüm doğum yapacak olanlar varsa aklınızdaki soruları deneyimlerimce cevaplayabilirim 😊
Moco_44 1kizimolacakk 37+0 olduk çarşamba çatı muanesi var. Sezeryan istemiyorum ilk doğumum ama erken gelmesi için ne yapsam😅 bu arada hayırlı olsun bebişiniz😍😍
Ebrar68 1kizimolacakk maşallah rabbim bebisinize hayırlı ömürler versin ❤️ sizede çok geçmiş olsun . Benim ikinci kızımda planlı sezaryenken kendi doğumunu kendi belirlemişti.. kaçıncı çocuğunuz acaba benim bu üçüncü sezaryanim olacak ve çok korkuyorum
maviiiayyy 1kizimolacakk sezeryan dogumda ani gelismelerde midemiz dolu gittiysek nasil bir islem yapiliyor acaba normalde 12 saat ac kalincak deniyor cok merak ediyorum. Bagirsaklar icin lavman yapiliyorda buna ne yapiliyor bilginiz var mi
1kizimolacakk Moco_44 Ben bebeğin kendisinin karar verdiğini düşünüyorum artık 😄 Kızım 37+5 te geldi 😄
1kizimolacakk Ebrar68 Teşekkür ederim 🥰 Allah sizin bebeğinizi de sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 Benim ilk doğumumdu korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı 😊
1kizimolacakk maviiiayyy Bana en son kaç saat önce yemek yediğim soruldu 2-3 saattir açtım gittiğimde ve lavman işlemi uygulanmadı bende lavman yapılıyor sanıyordum çünkü planlı sezaryende bile bazı hastaneler yapıyormuş. Sadece sonda takıldı doğum sırasında 😊
1kizimolacakk Nu_r 37+5 olduğu gibi doğuma aldılar küvezde hiç kalmadı haftası 1 hafta önden gidiyor demişlerdi 3300 doğdu 😊 Şuan sarılık yaşıyoruz ama kritik sınıra gelmemişiz