aannesevgisii Arkadaşlar merhaba ben daha önce bir çocuğumu 1.5 yaşında kaybettim çok zor günler geçirdim. Tekrar bi çocuk yapmak istedik. Kardeşime test aldırmıştım çalışıyorum çıkamam sen alırmısın diye o da erken gebelik testi almış yaptım bende erken testmiş zaten diye 6 gün önce çift çizgi çıktı Adet günüm normalde bugün ayın 2 si. Neyse 29 Ağustos beta hcg 38 çıktı dün verdim 88 çıktı. Daha önce evladımı kaybettiğim için çok korkuyorum hani artık her şeyden. Hamilelik var gibi ama ilkinde değerim dha yüksek çıkmıştı ona gitti aklım. Bi de karın ağrım oluyor ara ara çok sık ve çok ağrılı değil. Doktora gitsem var mı yok mu diye o da bekleyelim diyecek o yüzden sizlere sormak istedim. Böyle durumu yaşayan anneler ne yapmam gerekiyor
hzl040823 aannesevgisii başınız sağ olsun🌸 karın ağrınızın olması normal olduğunu söyledi doktorum biraz daha bekleyin beta değeriniz düşük kan vererek takip edin 1500-2000 bin arası alttan muayene ile doktor görebilir keseyi.
aannesevgisii @“hzl040823” Allah razı olsun. Yarın tekrar kan vermeli miyim pazartesini mi bekleyeyim.
Hadya Allah sabir versin canım,insallah bu kez her sey yolunda gider 🤲 ben de ilk 35 ile ogrendim hamileligimi sonra 71 ve en son 285 i gordum daha da kan vermedim.Demek istedigim benim de degerim yuksek degildi senin gibi.
Bihtelall Hadya benim de gecikmem oldu pazar günü test yapmıştım evde pozitif çıkmıştı salı günü hcg verdim 62 çıktı dün verdim test 64.18 çıktı doktorumla görüştüm direk bu şekilde çok hastasının hamileliğinin devam ettiğini söyledi düşük önleyici fitil verdi 10 gün sonra gel kese gözükür dedi bu durumu yaşayan oldu mu kızlar ya da duyan bilen
aannesevgisii SutlacimiYedimmiBen yanlış anlamazsanız çok zor günlerdi burada tekrar vefat sebebini konuşarak hatırlamak istemiyorum o konuyla ilgili çok konuşmak istemiyorum.
SutlacimiYedimmiBen aannesevgisii kendinizi mi suçlu hissediyorsunuz sorarak kırdıysam özür dilerim rabbim acınızı dindirsin 🙏🏻
aannesevgisii SutlacimiYedimmiBen hayır nerden çıkardınız asla kendimi suçlu hissetmiyorum. Bi anne baba olarak elimizden gelen her şeyi yaptık içim rahat. Rabbim ömrünü bu kadar biçmiş kuzuma. Sadece onun yeri ayrıydı ama sürekli olarak ölüm sebebini konuşmak istemiyorum etkileniyorum.
aannesevgisii Bihtelall Bu ilacı kullanmanın faydası oluyor mu doktora gidip yazdırmam gerekir mi sizce. Bi kaç yerde daha okumuştum bu ilacı kullanın yazıyordu ama doktora danışmadan kullanmam tabiki ama daha erken diye gitmedim doktora da belli olmaz diye
Bihtelall aannesevgisii ben ilk defa kullanıyorum ama bildiğim kadarıyla düşük önlemek için doktorların sıklıkla verdiği ilaçmış. Doktorum da öyle söyledi zaten doktorunuzla görüştüğünüzde o gerek duyarsa yazar diye düşünüyorum
Adacan aannesevgisii hayır snein değerin şuan gayet iyi artmış sadece yeni bir gebelik 2 gün ara ile tekrar bir kan vermelisin artış en az %60 olmalı. Durduk yere düşük önleyici progestan vs. Kullanma. Sağlıklı gebelikler de tehlikeye sokar. O içilen yada fitil alınan ilaç progesteron hormonunu yuksekltmek içindir ki o hormon düşerse bebeği düşürür vucud. Senin değerlerin normal ise bide o ilacı alırsan bu sefer vücudunun dengesini bozup sağlıklı gebeliği sonlandırabilirsin bile Allah korusun. Sen kan vermeye devam et. Doktora gitsen de şuanda hicbirsey yapmicaktir
aannesevgisii Adacan doktora danışmadan asla kullanmam zaten. Teşekkür ederim yorumunuz için. Yarın tekrar test vermeli miyim pazartesini beklemeli miyim
Adacan aannesevgisii bence yarın tekrar vermelisin ki artış hızının düzenini gör. Ve kendine dikkat et. Bitki çayı içme kahveyi bir süre en azından tüketme maydonoz yeme ödem attıracak şeyler içme ve yeme
aannesevgisii Adacan teşekkür ederim folik asite başladım sadece. Daha önceden öyle biliyorum hamilelik düşünsen bile kullanabilirsin diye.