Meltemggg Kızlar ilk tetenoz asinizi hangi haftada yaptırdınız ben 20+5hamileyim hala yaptırmadım daha doğrusu yaptırmadım
Annesininportakali53 Meltemggg saglikocagina gidin eğer ordan aramadilarsa bu haftalarda yapılıyor ilk doz 20 ikinci doz 24. Haftalarda oluyor
Stella_0 Meltemggg Ben 1. dozu 21+2 de yaptırdım 2. Dozu da 25+2de vurdurdum. Sağlık ocağı aşı için arıyoruz diyor genelde ama yoğunluktan vs unutuluyor o yüzden direk gidin vuruyorlar hemen.
Ozge_5516 Meltemggg he bn asimi 20. Haftalarda yaptırdım 2. Nciyi 29 haftamda yaptrdim saglik ocaginda hemsire bni de aramamisti bn gittim saglik ocağında yapti ne zamn gelirmiş aşı sorun
Efsunala_ Meltemggg bizim burada sıra alınmıyor danışmaya gebelik için tetanoz aşısı olmaya geldiğimi söylüyorum o da benimle ilgilenen ebemi çağırıyor aşıyı da o yapıyor
Annesininportakali53 Meltemggg yok canım direk oradaki hemşire ebeler vs. Yardımcı oluyor bizzat onlarla görüş hekimin yanına girmene gerek yok
Efsunala_ İlk dozu 17. Haftamda oldum ikinci dozu 21 ama beni her defasında aradılar sizi aramamaları garip takip etmeleri gerekiyor
Meltemggg Annesininportakali53 buradakiler bir deyisik ağzının ucuyla konusuyo konusmuyo ilgi alaka sıfır takip
Betulkrbs20042022 Meltemggg habire ara diret bazen asilar eksik oluyor oluyor ama 2 gune geliyor en gec bende bugun olucam 17+3 um ama beni 3 gun onceden cagirmisti bebek asilari oldugundan ben bugune istedim.bebegin kalbini de dinlicekmis hem