35 haftam bitiyor 36 olacağım. bebek aylardır baş aşağı. iki üç muayenedir de çok aşırı inmiş diyor doktor. göbeğin düşmüş diyor. idrar torbana baskı yapıyor kanala girmek üzere diyor. iki bacağım arasında hissediyorum artık. akintilarim pihti halinde cok yogun. preeklamsi geçirdim tansiyonum 16 17leri gordum sezaryen olacaktım şükür atlattık. hersey suan yolunda. şuan normal için bir şeyler yap diyor doktorum.
şu aşamada bebek bu haldeyken neler yapabilirim nasıl en kısa sürede doğum yapabilirim 🤭
yürüyüş ve hurma dedi ilişki dedi.
neleri ne sıklıkla yapabilirim?
yarım saat yürüyorum, hurma yiyorum, korunmasız ilişki günlük