Ulker Merhaba arkadaşlar her kes ikiz doğumu paylaşınca heyecanla okurdum kaçıncı haftasında doğdu diye.benim oğluşlarımda sabırsızlandı ve ve 30.09.2018 saat 4:25geli verdiler.gelelim doğum sürecine cumartesi akşamı kasık agrısıyla hastaneye gittim nts bakılınca sancı çıktı doktor yatışını yapıcaz dedi.neyse o gece yatdım ertesi gün nts sancı yine çıktı doktor muayine etdi ve seni gönderemiycez dedi akşama doğru sancılar artdı ve 1,5sm açılma vardı rahimde ve bebeğin kalp atışı yavaşlıyodu ebe doktorunu çağırıyorum senin doğumun başlamış diyodu bende erken daha var diye ebeyle tartışıyodum neyse ebenin dediği oldu ve ameliyata alındım ve 1620 ve 1640kq doğdular ve şuan küvezdeler sadece camdan gördüm ve bu gün ilk defa yanına giricez o kadar heyecanlıyım ki sabahdan tansiyonum yükselmiş sizlerden kaan ve kuzeyime dua etmenizi istiyorum her kese hayırlı ve sağlıklı doğum dilerim
Mavil Ulker Allah ım yardımcınız olsun canım benim Rabbim bian önce kucağına da almayı nasip eder bebeklerini inş tez zamanda sağlıklarına kavuşurlar
mucizemizibekliyoruzz Ulker merak etme canım en kısa sürede anneleri onları sağlıkla evine götürür 😊 ikizler çok güçlü oluyorlar 🙏🏻