Liseden beri pcostum, çikolata kistim de vardı. Hep çocuğum olmayacak sanıyordum. Ama yine de yeni evlendigim için 1 sene doğum kontrol hapı kullandım. Sadece 15 20 gün içemedim ilacı yurtdisinda oldugum icin ve o ay hemen hamile kaldım. Sadece ben beklemiyordum, kafamda hiç kurmadım olur ya da olmaz diye. Nasip oldu . Tek tavsiyem lütfen bekleme, kurma. O geleceği zamanı bilir 🤗🤓