Bu hastanede isteğe bağlı sezeryan yapan oldu mı 2 gündür sancım var ama açılmam 1 cm Zeynep kamıl takıplıyım gitsem sezeryan ıstıyorum desem yaparlar mı acaba artık sancıdan duramıyorum dün gece acile gitttim Farabi Darıca’ya ne kaç cm açılmam olduğunu söyledıler ne bılgı nst bile cekemedıler