Ozge1234_ hayir demeyi bilmediğiniz için suçluluk hissediyorsunuz ancak bu tarz durumlarda önce kendinizi ve bebeğinizi düşünmeniz bencillik değil hakkınız. İnanın bir kaç kez hayır dediğinizde alışıyorsunuz ve insanların size bu şekilde daha çok saygı gösterdiklerini görünce suçluluk hissi de ortadan kalkıyor. Kimseyi memnun etmek zorunda değilsiniz ki zaten memnun etmeye çalıştıkça insanlar daha çok şikayet ederler ve sizinle ilgili kendilerinde konuşma hakkı görürler mesafe iyidir