kalbiminpariltisi bat 17 eylül kızlar yumurtladığınızı anlıyor musunuz? ben akıntı artınca acaba mı dıyorum. ovülasyon kullanmıyorum kullanmayı da düşünmüyorum doğal akışta her şey. siz neler yapıyorsunuz
Mervegedik22- kalbiminpariltisi illa özel ovulasyon testi kullanmanıza gerek yokki birsurur app var takip yapan en basit adet donemini takibi yapiliyo FLO uygulaması var öneririm
kubraselcuk kalbiminpariltisi genelde akıntı olunca anlıyorum ama bazende olmuyor belki de yumurtlamiyorum bazı aylar🤷
arirangg kalbiminpariltisi Ben yumurtlama olunca akıntıdan anlıyorum. Ovülasyon testi yapıyorum peşine. Onda da çıkıyor. Şu an o şekilde hamileyim. Önce kendim anladım, sonra test yaptım. Çok şükür oldu.
msaslaner kalbiminpariltisi bende akıntıdan anlıyorum bazen bikaç gün sürüyor yumurtlama haftası diyorum ama rutine bindirirsek günaşırı ilişkiyi bu derdimiz kalmıyacak 😂
kalbiminpariltisi Mervegedik22- o uygulamalar her zaman sonrakı adetın tam 14 gun oncesını gösteriyor e biz de makıne değiliz yumurtlama günleri her ay değişiklik gösterebilir. yumurtlama belirtileri var bazı kısıler anlıyormus yumurtladıgını onu soruyorum yoksa uygulama zaten kullanıyorum :)
kalbiminpariltisi kubraselcuk ben de akıntıdan anlamaya çalışıyorum ama dediğiniz gibi bugün onu düşündüm acaba dedim yumurtlamadığımız aylar da oluyor mudur :(
kalbiminpariltisi arirangg ben de akıntıdan anlamaya çalışıyorum. Allah gönlünüze göre versin inşallah :)
kalbiminpariltisi msaslaner rutine soktum aslında ama bu kez de günaşırı takibini yapmak istemiyorum :D bugun ilişki günü hadi eve erken gidelim modu oluyor :D