Sadece ilk üç gün yattım. Yemek ve tuvalet için kalktım. Sonra ki günler evin içindeydim balkona çıktım, oturdum tv izledim, evin içinde gezdim hep birde iğne vurdurmaya gidip geldim kabine. Çok yormadım kendimi aşırı da kasmadım. İlk transferimde hatam çok fazla kafamda kurmamdı tuttu mu olmadı mı ay kesin olmadı adet olacam diye gezdim. İkincisinde daha transferden çıkar çıkmaz bu sefer oldu bu sefer tutundu dedim kendimi ona inandırdım. Umarım her şey gönlünüzce olur ve güzel haberler alırsınız.