3babymom Hil38 36+6 olduk 15 Eylül dedi doktor sezeryan için bugün son kontrole gidicem bakalım kesin tarih 15 mi belli olucak dua edin korkuyorum çok az kaldı
Hil38 3babymom biz de 36+1 olduk doktorumuz sezaryen için 19-20 eylül dedi. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi🤲🏻 Allah yardımcımız olsun 🌺