durumoms2 Kızlar bebek hareketleri ne zaman azalıyor acaba? Tabi azalmasın da meraktan soruyorum. Büyüdükçe yerinden dolayı azalıyor diye okumuştum birkaç yerde.
EsraAfaca durumoms2 haftası ilerledikçe yerinde durmuyo seni senden ediyo sığmadığı için 😂 ayaklarını kaburgamın altında hissediyorum batıyo resmen vuruyo düşün 😂 37 haftalık olduk bile
durumoms2 EsraAfaca o zaman normal canım ☺️ benimki de durmuyor artık çıkacak gibi 😂 hergun soruyorum kendisine gelmiyor musun artık diye 😂😂😂