Kızlar ben saçımı boyatmak istiyorum baya açık sarı kullanıyorum işlem uzun sürüyor 5 6 saat rahat sürüyor bebeğim 40 günlük olunca falan yaptırmayı düşünüyorum ama bebeğim var nasıl yaparım bilmiyorum biraz daha mı bekleyeyim saç rengim de çok kötü oldu çok kararsızım ya