Fatovebebegi Güzel hamile arkadaşlarım 3.gebeligim bu 27.haftadayim simdi doktordan,çıktım doktor,suyun,fazla dedi şekerine bakilcak risklerinden bahsetti devlete gidiyorum ama başından sagmadi saolsun suyu fazla olup zamanında doğum yapan varmı
Burcu1101 Benim suyum fazlaydı 41 haftalık doğum yaptım sezeryan ekmeğe şekere meyveye sınır koyarsanız düzelir suyunuz bende şeker de çıkmamıştı sebepsiz olabiliyor bazen demişti doktorum
Fatovebebegi Burcu1101 şeker çıkarsa ne oluyor acaba doktor direk erken doğum olur bebek içerde şeker aliyor ya dışarı çıkınca,şeker yok şekeri düşer kuveze girer dedi aniden kalbi durur dedi su tahlillerk yaptırip ozeldeki doktoruma gidicem
Burcu1101 Fatovebebegi bilemiyorum canım ama banada bebekte gelişim geriliği olabilir yemek borusu olmaya bilir engelli olabilir falan demişti hatta bulunduğum ile yakın yerlere sevk edecek ti beni özele gittik ertesi gün hiç bir sıkıntı yok demişti ben çok meyve yiyordum onu bıraktım düzeldi suyum