Bulut2093 ben de çok araştırarak elele madre aldım, şikayetlerin hiçbiri yaşanmadı koku sorunu yoktu sallıyorum gıcırdamıyor elbette icinde cocuk varken nasil olur bilmem. O çökme olayı da yatagın ince olmasından bebek ağırlaşında ortasının çöküp kenarlarının kalktıgını yazmışlar bana normal geldi zaten çökmese de 5 cm yatakta rahat edemez büyüdügünde alt katta 10cm e geçeceğim. Alt açma aparatı silinebilir gayet geniş dönencesi 2 tur döndürünce 40 45 saniye çalışıyor. Sallanma ayakları kullanılmadiginda içe katlanıyor izledigim videolarda katlanmadıgını söylemişlerdi katlanıyor. Anne yanı kademeli değil yine video çeken biri öyle söylemişti yanıltmasın sizi değil. Yataksız 57 cmdi sanırım yatakla 63 cm yatagınızı ölcüp karar verebilirsiniz. Sinekligi pek iyi değil tek kisi kapatamiyor 2 kisi aynı anda takabilir. Bençok beğendim pregoyla arasında kalmıştım ama elele daha bi kaliteli geldi onu aldım.