Ezgidoga Arkadaşlar merhaba,benim doktorum hastaneden ayrılıp kendi kliniğine geçti? Sizce fiyatlar nasıl olur var mı benim gibi doktoru kendi kliniğini açan fiyatlar cok artar mı ?
Feyza-nur Ezgidoga 1 sene önce dogum yaptım hastane fiyatları 120 150 filandı ben özel kliniğe gidiyordum doktorumun ücreti 250 tl idi
mysweetbabyy Ezgidoga benimki gecti ya bende üzüldüm baya 600 oldu muayenesi hastane de de 400du zaten
Seyhans35 Ezgidoga Benim doktorum yaklaşık 3 ay önce kendi kliniğini açtı. Muayne ücreti özel hastaneyle ayni 450 tl. Ek olarak Nst ücreti almıyor. Ama her doktor klinik acınca kendine göre fiyat belirliyor maalesef giderlerini göz önünde bulundurarak. Mesela benimkide doğum ücretinde acısını çıkartıyor resmen. Hastaneyle arasında 4 bin tl var. Sana tavsiyem doktorundan memnun değilsen eger özel hastaneye devam et. Ben sırf özele devam etmedim diye pisman oldum fiyattan dolayi