RehoGelin Btl-22 ilk giderken eşimle gittim sonra ailem kuzenlerim geldi ameliyattan odaya çıktığımda ekstra kayınvalidem görümcem yeğenlerim halam mâaile odada beni bekliyorlardı 😍😂
Deletedmom_110 Btl-22 Eşim kayınvalidem ile gittim sonra ben dogumdayken annemler geldi odaya çıktığımda akrabalar geldi geçmiş olsuna eşim ve annem refakatçi kaldı çok rahat ve güzel geçti🌸
Gbbc Btl-22 Eşim oğlum kayınvalidem ile gittim covidin en patlak verdiği zaman olduğu için annemler gelememişti
strawbery Btl-22 esimle gitmistim ciktigim da ogun yasak olmasina ragmen ailemde gelmisti ama gercekten insan ihtiyac duyuyor moral olarakta sevdiklerini yaninda gormek cok guzel keske yasak olmasdi da herkes gelseydi😀
Btl-22 strawbery doğum sonrasında moral olurlar tabiki ☺️ Ancak ben sancı ve doğum anını merak ediyorum
RehoGelin Btl-22 benim sezeryandı tabii ameliyatlı halimle yanlarındaydım hemşire gelince erkekler çıkıyordu
Deletedmom_110 Btl-22 Normalde doğumhaneye girmek yasak kimse alınmıyor ebeler bile şaşırmıştı doktorum bana jest yaptı sağolsun ben yakınlarımı istedim eşim ve kayınvalidemi getirdi yanıma o kadar iyi geldi ki yanımda destek olmaları tek başına sancı çekmek daha zor
strawbery Btl-22 o an sadece esin olsun istiyorsun yaninda ama annende olsa iyi olur cunku bazen esler yetemiyo es ve anne yeter canim
papatya56 Eşim kaynanam gorumcem annem babam sezaryan oldum ben çıkana kadar dayılarım amcalarım teyzelerim babannem hastane doluydu😂
A_syma Btl-22 Kayinvalidem ve esimle gittim. Ciktigimda gorumcelerim , ablam , teyzem vardi. Annem ve babam baska sehirde hastanedeydi. Sanci cekerken kayinvalidem ve esim yanimdaydi. Dogumdada hastane calisani yengem yanimda girdi.