Rosea evlendiğimden beri hep kendi dediğini yaptirdi ben neciyim burda hayt benimde hayatim değil miydi ozguvenimi kırdı hep okadar mutsuzum ki sonra da diyor neden mutsuzsun yani evlendiğimde bile pişman oluyorum bazen bende anayım yani daha çok hakkım var 9 ay taşı karninda çilesini sen çek söz sahibi o olsun sustum hep ama yeter yani bu saatten sonra kendi dedimi yaptiricak madem ortak karar olmuyo