Kızlar günaydın.
Adet olmama 2 gün var . 30 ağustosta betam 11 çıktı ertesi gün erken gebelik testim pozitif çıktı . Takipliyim . Fakat artı med markalı normal gebelik yaptım . Dün sabah yaptığım test inanılmaz silikti hayali gibi akşam da aynı şekilde yaptığımda bariz belliydi ama silikti. Bu sabah yine test yaptım yine çıkmadı . Çok kafam karıştı bu şekilde duruma karşılaşan var mı ?