Nagehan1803 canım 7. Ayıma gireceğim neredeyse sana bırak ya da bırakma demek için, linçlemek için gelmedim. Hamileliğimin ilk 3 ayında bende bırakamayıp kullandım. Sonra daha hayata yeni başlayacak olan bebeğimin ilk darbesini annesinden alması ne kötü diye düşündüm bunu yapmaya hakkım yoktu çünkü bebeğimin bi seçme hakkı olsaydı asla karnımdayken sigaraya maruz kalmak istemezdi. Ha bu demek olmuyorki canım istemedi ağlama krizleri yaşadım elim ayağım boşaldı ama inat ettim yinede içmedim çok şükür 4 aydır ağzıma bile sürmedim. Ama hala canım istiyor aklıma getirmemeye çalışıyorum emzirme dönemide var çünkü sonrasında istediğin kadar iç 😂