Busbuss12 39+3 olduk hergun gelıcek dye beklıyorum ama butun belirtiler geri gidiyor , ödüm kopuyor gelmıcek diye 😂 her yazan doguruyor inşAllah gelir bian once 🤲🏻
Hilal0606 Busbuss12 39+1 de benden. Bir gün belirti var diğer gün tık yok. Acaba bebeklerimiz bizim tam olarak hazır olmamizida bekliyor olabilir mi 🤣
Busbuss12 Betulsen34 ilk bebişimi 40+0 da aldım kucagıma ama bunda hemen dogsun istıyorum ilkinde sancı nedir bilmediğim için olan seyleri anlamazdım eee bunda kasık agrısı bel agrısı hareketlerini hissettıkce ha bugun gelıcek dye beklıyorum sabah oluyor gecıyor 😂😂
Busbuss12 Hilal0606 heralde canım iki gun ard arda belirti vardı bi baktım dger gun yok 😂 gece oldu uyucam belirti tekrar geldi sabah tekrar gitti 😂 ah bu bebişler ah 🤲🏻