Gzmklncc Adetime 3 gün kalmış uygulamaya girince fark ettim daha çok var sanıyordum sık idrara çıkma can çekmesi abartı şekilde mide bulantısı var bunlar dışında bir belirtim yok adet olmadan önce karnım ağrırdı oda yok test yapsam mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bernuss Gzmklncc benimde adetime 3 gün vardı yaptım kaset testte çıkmadı bekliyorum şimdi adetimi bakalım eğer yapacaksan erken gebelik testinde alıp yap derim
nilayakinci Gzmklncc en sağlıklısı kan testi vermek git hemen, gebelik testlerine çok güvenme adetinde daha gecikmemiş çünkü net çıkmaz sonuç
Gamzeeee16 Gzmklncc Ah kuzum ya kaset testte çıkmaya bilir aynı senin gibi heyecanla gittim eczaneye adete 6 gün kala doğru cevap veren testler var 35 TL ydi ben aldığım da çıkmazsa çok üzülürüm diyerek yaptım ve çıktı çok mutlu oldum bir dene derim eğer yok dersen 3 gün daha bekle adetime 3 gün kalmış ya
Gzmklncc Bernuss Erken gebelik testi aldım yaptım bekliyorum 5 10 geçsin diye adet olmayacak gibiyim ama negatif çıkarsa bidaha yapmam heralde
Gzmklncc Teste bakar bakmaz direk silik çizgi gördüm sizde gördünüz mü yaaa ağlamak üzereyim elim kolum tutmuyor
Ayseseray25 Gzmklncc canım benimde böyle çıkmıştı ama umutlandırmak istemiyorum Bi kan ver istersen yada adetinin geçmesini bekle derim inşallah vardır allahım 🤲
CmreKsidar Gzmklncc ben adetime 2 gün varken yapmıştım silik cıkmıstı gece yaptığım sonra sabah tekrar yaptım net çıktı. Suan 8+5 haftalık hamileyim silik de olsa çıkmazdı hamile olabilirsiniz.
Gzmklncc Ayseseray25 bu ay çok farklı şeyler hissetim canım bişeyleri aşırı fazla istedi sen aşeriyorsun dediler alamadım diye sabah ağlamıştım bulamamıştım akşam eşim bulmuştu mide bulantısı en sevdiğim şeyden tiksinme aşırı uyku hali aşırı idrara çıkma vs yaşadım o yüzden yaptım inşallah vardır çok teşekkür ederim