Elif25 ne güzel sizin için bende ikiz hamileyim normalde zaten doktorum 1 ay önce gelirler diyodu dün ciğer gelistirici için gittiğimde kanal uzunluğu kısalmış 1 ay daha erken gelebilirler 33 34 görsek bizim icin çok iyi ama 30da bile gelebilirler dedi o zamanda 1 ay kuvezde kalırlar dedi korkuyorum açıkçası Allah’ım yardimcim olsun benle beraber tüm hamilelerin