GizemTml 38+6 da sabah uyandığımda hafif pembemsi kan gelmişti doktor eğer devam ederse hastaneye gel dedi ve sürekli akıntı şeklinde devam etti hastaneye gittik doktor 1 cm açılmam olduğunu doğumun başladığını söyledi dün saat 1 de yatışım yapıldı. Suni sancı taktılar doktor anca akşam doğurabileceğimi söyledi. Sonraki kontrolde 3 cm açıklık vardı doktor suyu patlattı ama benim sancılarım o kadar fazlaydı ki canım çok yanıyordu. Sonra ılık duş pilates yaptık yürüyüş yaptım o şekilde 8 cm e çıktık. Ama akşam 9 a kadar o suni sancıyı çektim ben hayatımdaki en büyük ağrıydı duvarları vuruyordum ağlamaktan boğazım şişmişti artık gücüm tükenmişti. Su bile içirmiyorlar doğuma kadar. Ama dedim ya çok şükür 3 4 ıkınmayla normal doğum yaptım onu kucağıma aldım tüm acım dindi. Bazıları çok kolay az sürede doğum yapıyo bazıları benim gibi uzun saatler. Allah herkese normal doğumun bu güzelliğini tattırsın o anı yaşamak herşeye bedeldi💕