2prensesannesiiii bende sen gibiydim 5 kaybim var , ekstradan bağışıklık testleri yaptırdım ben onları da yaptır için rahat etsin bide cekilmediyse rahim filmi çektir mutlaka
Erken dönem kayıplar için Bağışıklık testleri ;
Lupus
Anti beta glikoprotein 2
Homosistein
Antititrombin 3
Protein c
Protein s
Ana
Ena
Aca
Yine kayıplarda bakilmasi gereken hormon tahlilleri ( mutlaka bakilmistir fakat tekrarlamak istiyorum )
Tsh
T3
T4
İnsülin+ glikoz açlık (homa ir hesaplat)
Anti tg
Anti tpo
Ekstradan tokzoplazmaya baktirmani tavsiye ederim .
Birde katil hücre testi var CD56 bu iki şekilde yapılıyor biri rahimden örnek alınıyor (bu daha net sonuç veriyor ) diğeri ise kandan bakılıyor .