Mrvugr34 Veet tüy dökücü krem varmı kulllanan herhangi bir zararı olurmu acaba bilgi olan varmı arkadaşlar🙂
Nazife03 Mrvugr34 bn hamilelikte önce süsü kullanıyordum hamilelikte bıraktım içinde kimyasal maddeler olduğu için bebeğe zararlıymış jilet kullanıyorum yada ağda yaptırıyorum
Gamzeeee16 Mrvugr34 bu zamana kadar hep ağdaya gittim ve hamile kalınca vajinamda pütür pütür su toplamaya başladı doktorum yasakladı ağdayı tüy dökücü kullanayım dedim sakın dedi çok zararlı içinde kimyasal maddelerden çok fazla varmış istemeye istemeye venüsün Hindistan cevizli jiletini aldım onu kullanıyorum 😏😏😏
Ahsenmom Dylann O daha beter değil mi? Geçen biri daha açmıştı böyle bir post hamamotu için herkes zararlı dedi
Dylann Ahsenmom valla hamileliğinde kullanan çok kişi var çevremde. Ordan aldm cesareti açık alanda sürüyorm odalarn camları falan açıyoorm😁
S1907 Dylann yoo öyle bişey yok,bende burda birçok kadında dayanbiliyosa ağda yaptırıyor,he düşük riskiniz varsa onu bilemem doktorunuza sorun ama düşük yapma gibi bişyi yok