Bu gece de sıcak basması , kabuslar , bel ağrısı derken uyku tutmadı yine. Eşim de sağolsun karnıma örttüğüm çarşafın hepsine kendi dolanmış , yetmezmiş gibi bacak arama aldığım yastığa kendi sarılıp yattı. Tüm gece çekiştirmekle geçti bunları 😂🥱 ben alıyorum yastığımı uyuyunca kendi geri aldı hep 🤦🏻♀️🤭 32+ 2 haftalık olduk bugün. Sizler kaç haftalık oldunuz anneler ♥️🧿🙏🏻