dnz-d Yeni doğan bebeğimde boğazında bişey var gibi öğürme hareketi var şuan doktorlar normal diyo sizdede oldumu
uraz_ve_annesi- dnz-d 16 günlüğüz sanki midesi ekşiyor ağzına geliyor gibi yapıyordu10 gün kadar devam etti şimdi çok nadir yapıyor doktorumuz anne karnında sürekli sıvı içinde olduğu için yapıyor demişti