haklisinesracim Saat 02:00 de hastaneye geldim 03:30 da normal doğum yaptım. Hikayem çok kısa sürdü ama yine de yazarım inşallah şimdi oğluşum emiyor 🌼 Darısı bekleyenlerin başına olsun inşallah.
HilalEyce haklisinesracim Saat 11.00 de sezeryana alınacağım inşallah benim doğumda kolaylıkla geçer. Gözünüz aydın olsun sizinde😌
Senadgo haklisinesracim inşallah çok güzel geçmiştir allah sağlıklı uzun bi ömür versin inşallah 🥰 kaç haftalık dogdu
onelastgoodbyy haklisinesracim şöyle bir doğum nasip olur mu bee🙃🙃 tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸
Muallime_97 haklisinesracim ya gözünüz aydın hayırlı olsun Gülhane de mi yaptınız doğumuzunuzu memnun kaldınız mi
minik_koala_ve_annesi haklisinesracim allah anali babali buyutsun canim darisi biz kader mahkumlarina 😅
Mlkysf haklisinesracim sende pırt diye doğuranlardan oldun galiba 😅 darısı bizlerin başına süreci merakla bekliyoruz.Gözünüz aydın sağlıkla büyüsün 🌸
haklisinesracim Mlkysf Sağolasın canım Allah razı olsun sizlere de su gibi doğumlar nasip etsin inşallah kolay ve sağlıkla 🤲
GizemTml haklisinesracim ay ne güzel hemecik doğum olmuş ilk gebelik mi acaba inşallah bende o kadar kolay dogururum çok çok amin 😂🙏
haklisinesracim GizemTml 2. gebelik ilk gebelikte sancı arası daha uzundu bunda daha kısa ve hızlıydı tek fark bu
Merveilay haklisinesracim nasıl amladınız doğumun başladıgını kasılmamı suyunuzmu geldi tecrübelerinizi paylaşırmısınjz
haklisinesracim Merveilay Kasılmalar belli bir ritimde gelmeye başladı yatsan geçmiyor otursam geçmiyor zaten belli ediyor kendini sonra yavaş yavaş suyum geldi hemen evden çıktık. Suyumun gelmesi ile sancılar birden sıklaştı 5 dk uzaklıktaki hastaneye zor yetiştim diyebilirim