Aysegulccc dilann22 göğüs altından karnın 4-5 parmak boşluk olursa düşmüş demekmis sanırım.( tam bilmiyorum ama Benim 36 haftalık oluştu o boşluk baya.
Aysegulccc dilann22 sonra düzeliyor o sanırım. Doğum yaklaştıkça bebek aşağıya doğum pozisyonuna girince oluyormus. Bilmiyorum ilk hamileliğim de duymuştum karnının düşmüş artık diye😃
Aysegulccc dilann22 evet. İlk zamanlar da zaten göbek öyle oluyor tabi ama herkesin farklıdır. Benim bebek su an pozisyonu almış zaten ben de hissediyorum indiğini bebeğin aşağıya.
Rymeysabulutt ipek_dfn22 ben hamile kaldigimdan berri karın şeklim hep aşağıda gibiydi hiç yukarda olmadı yani topak bir karnim olmadi şuan 38+5 teyim hala çok aşağıda karnım 🙂
Mlkysf ipek_dfn22 Daha doğum yapmadım am 36 da herkes düştüğünü söylüyordu bende hissediyordum zaten 35 ten itibaren 37 de kontrol için gittiğimde bebek aşağı inmiş dedi doktorum