Kasılma ve sancı aynı şey ama kimisinin ağrılı kimisinin değil. Böyle karnının her yeri taş gibi olucak bir anda ama sen onu hissediceksin sonra bir noktada toplanicak bebek sanki sırtını yaslamış gibi yukarı cikicak ayağı sanicaksin 15 20 sn sonra gecicek. Bu kasılma ama aynı zamamda sancı kimisinin sancısı bu şekilde karın toplanması, sertleşmesi benim öyle mesela 80lere gelen sancım var nstde hissetmiyorm