Adeninannesiii canım bende enfeksiyon cıktı sancılarım ishalden dolayıdı okadar belirtim yinede nst baktılar sancı cıkmadı, ama yalancı sancıya gelirsek şöyle söyliyim gecen hafta sürekli bebek toplanıyordu göbeğimin altı şişiyodu sertleşiyordu ve hafif adet sancısı gibi ağrı oluyodu ama ağrı olmasa bile bu böyle olunca yalancı sancı oluyor bende cok sık olmaya başlamışdı hastaneye gittim erken doğum riskim cıktı rahim ağzı bıraz kısalmış felan ciğer geliştirici vs vurdular bu sancılar düzenli olursa gercek düzensiz olursa yalancı sancı yani karnın ölye alta toplanıp 1dk sonra geri düzelmesi felan nekadar aralıklı olması farketmiyo ister 5dk ister 1saat