Rumeysilam 39+0 dayım, saat gece 4:00 suları 🌸hastaneden çıktık, eve geldim sancıların sıklaşmasını bekleyeceğim. Sonunda bizim serüvende başlıyor sanırım şükürler olsun. Duanızda yer veriniz pıliiis 😌🥲🌹
Ipekyrdy Rumeysilam 40+2 10 dkya bir gelen adet sancıları. Biz de birazdan hastaneye gideceğiz zaten bugün suni için yatışım yapılacaktı hepimizin sağlıklı doğumları olsun ❤️
Rumeysilam Derya Öyle uykum var kii biraz dinlenip sonra girişeceğim tüm şeylere😄✌🏻 Tabi uyuyabilirsek heyecandan🥹