Cansuyldzhn Merhaba arkadaşlar. Hamileliğin 32. Haftasındasınyım. Bu haftaya kadar ecopirin (kan sulandırıcı) kullandım. İlacı bıraktım bi sıkıntı olur mu. Daha önce tecrübe edenler cvp verirse çok sevinirim
ElifAkyol Cansuyldzhn 20+5 haftalık gebeyim bende ecopirin kullanıyorum bakalım doktor ne zaman bıraktıracak sizde bir zararı oldu mu bırakınca ?