Kizlar merhaba, 2 ay once hamileydim düşük ile sonuclandi. Gunde bir paket sigara içerdim. Ama doktordan hamile olduğumu öğrendikten sonra tek bitane ictim ve sonrasinda hep sigara dumanindan kaçtım bile. Kahveyi bıraktım sekerli seyleri yemeyi biraktim 5 haftalikti öğrendiğimde.herseye asiri derecede dikkat ettim. Ama maalesef düştü sacma durmak bilmeyen bir kanama yüzünden. Ve az bi kandi oyle gunde bir pedi bile doldurmazdi miktari. Neyse simdi tekrardan hamileyim. Ama bu sefer cok korkuyorum. Sigarayi tekrardan içmeye basladim. 6+4 olduk azalttim bayagi tabi bir paket içmiyorum gunde 6 7 tane falan ama yinede kendimi cok suclu hissediyorum. Doktora henuz gitmedim bugun gidecegim kese ve kalbini gormek duymak istiyorum. Ama korkularimdan dolayı birakamiyorum. Cunku onceki hamileliğimde bir gunde hayatimdaki bir cok seyi değiştirdim ama sonra birden hersey daha da zor geldi. Kahve icerken agladim mesela o düşmeseydi suan bunu içmeyecektim diye. Bunda da oyle bisey yasamaktan cok korkuyorum cok🥺 düşük yaptıktan sonra ikinci hamileligi guzel gecen annelere ihtiyacım var sanirim❤️