Yarenbolat Merhaba bi sorum olucak sizlere benim beta hcg 3715 çıktı 2 aylık olmamıza 5 gün var daha hiç doktor kontrolüne gitmedim sadece kan verdim 2 kere bu kadar bu ayın 8 inde gidicem inşallah kalp atışını ve keseyi bebeği görebilirmiyim yaa çok heyecanlıyım çok merak ediyorum
Gmzmtn Yarenbolat ben 5 haftalıkken keseyi gördüm canim cuma günü de kalp atisini dinliycez sen dr büyük ihtimal görürsün
Thekaraman Merhaba ☺️ 7+3 oldu benimde. Daha kalp atışını dinlemedik bu cumartesi duyucağız inşallah 🙏🏻 Şuanlık kusma bulantı vs yok sadece karın ağrısı oluyor arada. Bugün testlerimi yaptırdım umarım bir sorun çıkmaz dua edin hamişler🙏🏻💜☺️