Buraya güzel bir hikaye ile gelmeyi nasıl istediğimi inanın ki tahmin bile edemezsiniz biraz uzun ve detaylı yazacağım. Plasenta previa totalis ve amniyon sıvısı fazlası teşhisim vardı. 1 eylül gecesi ani ve yoğun kanamayla acil ameliyata alındım. Spinal anestezi yapıldı. Emin olun ne anestezi ne de sonda acıtıyor. Burada sayfalarca yazılanlara hiç aldırmayın. O an hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Ben anestezi doktoruyla konuşurken 10 dakika içinde bebeğim dünyaya geldi. Ama ağlamadı sesi o kadar zor çıktı ki bir terslik olduğunu anladım. Soru yağmuruna tuttum herkesi. Maalesef bebeğimin yüzünü bile göremedim paniklediğim için uyutmuşlar beni. Yoğun bakımda gözlerimi açtım tek sorum yavrum yaşıyor mu oldu. Duyduklarım karşısında yıkıldım yemek borusu gelişmemiş. Özafagus atrezisi denilen anomali ile doğmuş. Ameliyat olmazsa yaşama şansı yok çok zorlu bir süreç dediler. İkili , detaylı, nipt testi hiçbirinde teşhis edilemedi. Şimdi karnından besliyorlarmış yavrumu en kısa sürede ameliyata alacağız dediler. Sevgili anneler Allah rızası için yavruma dua edin bir kere kucağıma alıp öpüp koklayamadım. Allah hiçbirinize yaşatmasın içim yanıyor.