Kızlar merhaba 10+6’dayım şu an. Hamileliğimi öğrendiğimden beri sürekli ağız kuruluğum var, ağzımda devamlı kötü bir tat var gibi devamlı dişlerimi fırçalama ve ağzımı çalkalama ihtiyacı hissediyorum. Bol bol su içiyorum ama su içmediğim süre zarfında yine berbat bi ağız tadı hissediyorum.Sanırım hormonlardan kaynaklı çünkü kan testlerimde bir sıkıntı yok.Aranızda bu durumu yaşayan var mı, varsa nasıl çözümler önerirsiniz ?