Denizgumuskaya Merhaba ☀️ Annişler 13+4 haftalık hamileyim 9. Haftadan beri çok üşüyorum ayaklarım ellerim buz gibiler sizin de basınıza geldi mi hiç böyle bir durum acaba ısınamıyorum titriyorum resmen battaniye yorgan hiç bisy fayda etmiyor 😣😰
Minikpopo Denizgumuskaya kesinlikle kansızlık bence. Ben de gebeliğimin ilk başlarında hep titrerdim. Hatta çok üzülürdüm anneme hep derdim hani hamileler yanardı sıcak basardı ben niye titriyorum diye. Şu an kan ilaçları kullanıyorum meğer kansızmışım yani 🙄
Hayale Merhaba bazan benim ayaklarim öyle oluyor ama kafama takmiyorum gecib gidiyor hic doktora gittinmi?