Obirgebe Sabah 5 de kalkcam 6 da hastanede olacam ama ben bir türlü uyuyamıyorum 8 de dogumum var 😅 yoruldum da bi türlü uyku tutmuyo azcık dinlensem keşke 🥺 azck sohbet edelim kızlar gelinde
northandmother Obirgebe hayırlısıyla gelsin bebiş 💙 o zaman muhabbet olsun size de birşey sorayım hurma suyu içmek doğumu başlatır mı bilginiz var mı
Raskaa14 Obirgebe benimde sabah doğumum var şimdi bitti işlerim. 9 da hastanede olucam bakalım artık kısmet
Obirgebe Ormanmeyvelii gecenşn bi yarısına kadar sahilde gezdim eve gelince duşumu aldm ettim yok bana mısın demiyo😂
Vldnshn1 northandmother hurma suyunu bilmem ama hurma yemekte rahim ağzını gevşetiyormuş diye çok duyup okudum.
Obirgebe Pelinakcn 38+2 canm normalde pazartesiydi ben doktoruma dayanamıyorum artk cuma yapalm diyince kabul etti sağolsn 😅sancılarım başlamıştı şuan bile sancım var
Obirgebe Raskaa14 sende sağlıcakla al kucagına inşallah kuzum. Sanki sürekli bi eksiğim kalmış gibi hissediyorum ama bulamıyorum 😅
Seda5892 Obirgebe ameliyat heycanı bilirim ahahaha ALLAH kolaylık versin canım sağlıcakla al kucağına ve inşallah emen toparlanırsın
Raskaa14 Obirgebe sağlıkla gelsinler. Benimki kız senin bebeğinin cinsiyeti ne bir de kaç haftalıksın
Obirgebe Seda5892 ilk de değil 3. Olacak ama işte 😅 sezaryenden değilde bebişi görecem ya onun heyecanı. Bide ya uyuşmazsa telaşı var 😅