Merhaba tatlı hamileler🌸 Son adet tarihim 26 Nisan ilk doktor randevumda geç döllenme olmuş dedi doktorum 4 gün geriden geliyor dedi ben de 30 Nisan olarak değiştirdim kendimce. Şu an hem 30 Nisan diyorum ama kafama da takılıyor acaba hala 26 Nisanı mı baz almalıyım. Benim durumumda olan biri beni bilgilendirirse sevinirim🙏🏻