Merhaba sevgili anneler. Özellikle spinal anestezi alarak sezeryan olan annelerin yardımlarına ihtiyacım var. Önerilerine desem daha doğru olur. Ben 2,5 ay önce doğum yaptım. Spinal iğneyi belime 3 kez soktular. Nasıl acıdı. Hep hissettim ama doktor önerdi diye el mahkum sustum. Gelin görün ki inanılmaz bir bel ağrısı yaşıyorum. Hep duyardım bişey kalıyor mutlaka diye dediklerini ama doktor önerince yaptırdım bende. İlk zamanlar bel ağrılarım bu kadar şiddetli değildi. Bir haftadır resmen yürüyemeyecek hallere geldim. Özellikle bebeğim kilo aldıkça daha da beter oluyorum. Onu kucağıma alıp kaldırırken özellikle sanki ağrıdan nefesim kesiliyor. Öyle şiddetli bir ağrı. Daha 2,5 aylık. Öyle tontiş bir bebekte değil asla. Daha şimdiden ona yetemiyorum. Büyüdüğünde ne yapıcam ben? Şuan annem yardımcı oluyor. Kucağıma veriyor, gazını çıkarıyor, banyo yaptırıyor. Peki sonra ne olacak? Ben belimin ağrısından eğilmeyi boşverin yerimden kalkamıyorum. Hayat kalitem çok düştü. Yüzmeye gidiyorum, yürüyüş yapıyorum. Asla geçmiyor. Siz ne yaptınız bunun İçin? Ya da bana ne gibi tavsiyeler verebilirsiniz? Emzirdiğim için ilaçta kullanamıyorum. Şaştım kaldım. Bu bel ağrısı her geçen gün daha da kötü oluyor. Doktora gitsem MR isteyecek. Sonucu ne gelirse gelsin ilaç kullanamayacağım. O yüzden gitmiyorum doktora. Ne yapmam gerek sizce? Tamamen geçmese de olur. Yeter ki ağrım az da olsun geçsin. En azından bebeğime bari yetebileyim😔