Kubra-2363 Kızlar yumurtlama zamanın da avokado tütmek bebeğin tutunmasına yardımcı oluyormuş sanırm siz yumurtadan önce mi sonra mı tükettiniz?
Merveclnk Kubra-2363 vallahi ben yumurtlama zamanında çok yedim o ay gebe kaldım çok inanıyorum ben avakadoya zaten rahim şeklinde ya çok iyi geliyor 😊
Minianne04 Kubra-2363 bende hamile kalacağımı bilmeden her sabah avakado yiyordum o ay hamile kaldım kalıncada devam ettim günde yarım olmak kaydıyla
Kubra-2363 Merveclnk yumurtlamama 4-5 gün var şimdi mi kullanaym yoksa yumurtlama zamanı ve sonrasımı
Kubra-2363 Tadı gerçekten daha önceden yemiştim kötü siz nasıl tükettiyosunjz limonla falan yazmışlar
Denizahsen Kubra-2363 yarım muz yarım avako du ikisini çatalla ezip karıştırıp yiyordum öbür türlü gerçekten yenilmiyor
Marsmelow Kubra-2363 olgunlaşmış avokadoyu beyaz peynirle eziyorum. Biraz zeytinyağı (gerekmez aslında ben seviyorum) karabiber hafif tuz. Kahvaltılarda çok lezzetli oluyor.