denizz89 Merhaba her dogum kendine özeldir. Dogumun zamani yoktur kimi 2 saatte dogum yapabilir kimi 30 saatte bunun asla net bir zamani olamaz. Ancak dogumu korkulacak bir eylem olarak gormekten uzaklasmaniz gerekiyor. bebeginize kavusacaginiz ve kadin olarak kendini gucunuzun farkina varabileceginiz en en muhtesem andir dogum sadece kendinizi bu anlarin duygusuna birakmayi deneyin lutfen yavas ve derin nefesler alin bol bol esinize sarilin. Bedeninize ve bebeginize güvenin her bebek nasil dogmasi gerektigini bildigi gibi her beden de nasil dogurmasi gerektigini bilir.. sevgiyle ve saglikla🖤