Anneada evet evet gayet normal, rahmimiz büyüdüğü için baskı yapıyormuş. kramp şeklinde ya da bıçak sokması şeklinde olabiliyormuş. ama tabi yine de mutlaka doktorunuza danışın, ona da bi sorun. burdan aldığınız cevaplar tatmin etmesin sizi. benimki de ağrı değildi kesinlikle gıdıklanma karıncalanma gibi bişeydi geçti hemen. çok tuhaf bi his 😅