12 yaşımda aldırdım bademciklerimi ameliyata girip çıkana kadar sorun yok :) korkutmak gibi olmasın tabi ama yutkunamıyodum ben mesela salyamı peçeteyle siliyodum ilk bir hafta ful dondurma su ezilmiş patates haşlaması başka birşey yiyemezdim kışın ortasında oldum ameliyatımı 1 hafta sonra hiçbirşeyim kalmadı ve 22 yaşındayım bir kere bilmem boğazımın şiştiğini bademcik ameliyatı olduğuma o kadar şükrediyorum ki hafif soğuk su içsem şişerdi şimdi kış ortası dondurma yesem gene banamısın demiyo yani ilk bir hafta zorlanıcak en fazla iki hafta sonrası miss ❤️