Cennet-Kokulum 2Mozilla İlk zamanlar aşırı mide bulantısı, kusma, halsizlik, uyku hali bunları yaşadım. Ayrıca tatlıdan tiksindim. Kızım olacak inşallah 🤲🏻
Merve201119 2Mozilla hiç belirtilerim olmadı sadece iki hafta kadarcık bulanti yaşadım çok rahat bir gebelik geciriyorum ama ilk haftalar kasik ağrılarım oldu cok
Meltemms 2Mozilla ilk haftalarda hafif bas dönmesi ve kasık agrım olmuştu başkaca bişeyim olmadı çok şükür 🙏🏻
Semilk05 2Mozilla mide bulantısı kusma vs olmadı ilk başlarda halsizlik baş ağrısı oldu rahat bi hamilelik yaşıyorum şükür
2Mozilla Cennet-Kokulum benimde bu şekilde gecior çok şükür normalde kızda doğuma kadar kusuyorlarmis mide bulantısı falan çok kötü geciormus bende öyle olmayınca çok sasirdim
beste33 Cennet-Kokulum aynı belirtileri yaşamışız bende tatlıdan tiksinmistim gecti ama şimdi sürekli tatlı yiyorum:)
Babysgarden Çok ilginç ilk haftalarda kasık ağrısı dışında hiç bişey yaşamadım ne midem bulandı nede kustum bişeyden tiksinmedim bile köfte yoğurdum tavuk yıkadım herşeyi de yedim neden kız bebeklerde genelde böyle oluyo sebebi ne acaba 🥰
2Mozilla M-r-ve benimde dokununca sızlıyor ve assiri kaşınıyor şuan ama dokunamiorsun tisortumun üstünden elimi götürüp getiriyorum sürekli😀
Ziynet4459 2Mozilla 32+1 im 28 ya da 29. Haftaya kadar bulantı kusma oldu tansiyonum şekerim sürekli düşüyordu kaşık bel ağrısı mide yanması baş dönmesi yoktu bende ama et kıyma aşırı tiksindim ve sürekli ekşi istiyordu canım😂😂
2Mozilla Ziynet4459 benimde ilk 3 aya kadar canım ekşi istyrdu şimdi de ne istyr canim anlamlandıramiyor canim bişi yemek istyr ama asermiyorum onu 😂
2Mozilla Ziynet4459 bende etten tiksinmisim yiyemiorum ilk 3 ayda tavuktan tiksindim şimdi tavuk dürüm yiyebiliorum çok şükür
Aselinannesi3 2Mozilla hep sol tarafım ağrıyordu öteki türlü belirti olmadı. Şu an maaşallah kızım gündüz uyuyor gece ha bire oynuyor minik minik hareket ediyor gece kuşu olacak galiba😂
2Mozilla Aselinannesi3 benimde ya sol tarafıma toplaniyor sabahları uyandığımda ağrı oluyor solumda hep
Ummu_gulsevinc 2Mozilla kişiye göre belirtiler değişiyor ben de tatlı sevmeyen biri olarak tatlı aserdim kızım olacak
findiklibadem 2Mozilla nerdeyse hemen basladı kalçam genişlemeye diyorlardı kızın olcak diye inanmıyodum ama gerçekten öyleymiş🥰❤️
Reyhosunannisi Betam adet tarihimde çok yüksekti bir ordan anladım mide bulantılarım çok ağır geçti 14. Haftadan sonra durdu kalçam basenlerim göğüslerim çok büyüdü ve çatladı ekşiden nefret ettim canım sürekli çikolata istiyordu aşırı sinirleniyorum agresifleştim
Cennet-Kokulum beste33 Benim daha tam anlamıyla geçmiş değil maalesef çikolata falan yiyorum ama şerbetli tatlıları göresim gelmiyor. Geçecek inşallah be 😁😁😂😂
Ayseaysa 2Mozilla bende hiç belirti yoktu canım ne kusma nede başka bişey canımda bişey istemedi sadece limon görürsem dayanamam yerdim tek bu