Zeyneeepx 32 haftalık gebeyim en başından beri bende önerildiği için tercih ettim. Hitabı davranışı vs iyi ben memnunum. İlgili bi doktor bakıp geçmiyor açıklıyor anlatıyor zaten çok genç. Henüz doğumum gerçekleşmedi bakalım benimde korkularım var normal doğum istiyorum şimdilik bi pürüz yok ama yeni doktorlar sanki hep en ufak bişeyi bahane edip sezeryane yönlendiriyo gibi geliyo. Öyle bişey olur yada hissedersem farklı bir doktora da kontrol olurum diye düşünüyorum 😄 şimdilik bunlar. Ay uzun mu oldu🤣🤣