Kızlar yine zorunlu doğum kararı alınacak 😫 ilk hamileliğimde gebelik kolestazım çıkmıştı kızımı Allah bize bağışladı diyebilirim. Çok zor bir süreçti hele ki ilk doğum için. Bir buçuk hafta sıfır açık sıfır belirtiyle vücudum normal doğuma hazırlandı. İnanın doğumum bu süreçten daha kolay geçti. O süreç beni çok yıpratmıştı. Şimdi ikinciye hamileyim ve yine doğum kararı alınacak. Pazartesi akibetim belli olacak. Pazartesi açıklığa bakılacak önce sonra kan tahliline göre karar alacaklar. Normalde bu tür hastalıklar da bebeği anne karnında en fazla 37/38 haftaya kadar tutabiliyorlar. Bunda da teşhis erken konulduğu için ilaçları erken kullanmamın yararından dolayı duruma göre 39’a kadar bekletmek istiyorlar ama sanmıyorum ben, yine basacaklar sancıyı 😫 Lütfen Allah rızası için dua edin bu süreç ve doğumum kolay geçsin ve bebeğime bir zarar gelmesin.