hilaleee sabah akşam yemekten bı on beş yirmi dk omce kullandım yumurtlamayi görünce üç gün daha tüketip bıraktım düzenli de kullanmadım hatta çok şükür Rabbim nasipe etti, ben ovulasyon testi kullanmadım adet takvimine göre bakıyordum hatta hamile kaldığım ay daha yumurtlamaya var diye kullandım bıraktiktan üç dört gün SONRA gebe oldugumu öğrendim öyle ikende zararını görmedim ama ovuslayon testi ile takip etmek daha mantıklı olabilir Rabbim tez vakitte nasip etsin inşallah 🙏